Välkommen till min nya blogg!


Mitt första inlägg.



Kommentarer

Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-01-13 @ 14:06:39
Hemsida: http://blogg.se

Kort information:

Design och foto:
» Jag har gjort min design själv
» Jag säljer bloggdesigner på beställning - Läs mer här
» Jag redigerar mina bilder i Camera raw och Photoshop CS6
» Läs om min kamerautrustning här



Övrigt:
» Du kan alltid mejla mig om det är något, svarar så fort jag kan! -> [email protected]
» Snälla, läs inlägget innan du frågar vad jag har gjort idag osv.
» Har du någon fråga, ställ den här på blogresponse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Fanny Edfast, 17 år, Luleå
Läs mer om mig här
(länk kommer)

  • » Bloglovin » Twitter
  • » Instagram » Tumblr

  • Designen ser bäst ut i Mozilla Firefox









    Vill ni ha eran banner här? Mejla till [email protected]




    www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
    Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!


    RSS 2.0