Test inlägg

Bara några inlägg för att se hur det kommer se ut.....
 
ksahgäj ghdgbdsg ub bga gjkgs ghö gakj  k dahadfhakf f akjsfj hafbasbf afjbafh bfkjabf afaf jafjab jf ahf afkö akfjb ajkbf kaf aöfkahf afkja fjabfkjabf ia fian fhaf afhöfhaäfh iah faälfhäier aiäR AÄfh aäfh iäf af däihgsg ds shgäsligh hsiglh gih Ihä iläHG IHAG SIG GS HÖHSÖ höasg höas ghösa gihgsd ghösgh dsölgh shjg js jös öh gshjg jshg shg sgkjshg öshg sdkhg ölshgslig sdäialugs hskhg ösagäisa gähsg ehliäae gshaäig opegäspo gsd.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Amanda Nordström

Hej och välkommen till min blogg! Mitt namn är Amanda och jag är född 1994, 18 Januari. Mitt liv består mestadels bara av hästar, men försöker hinna med skola, jobb pojkvän och vänner så mycket jag bara kan. Jag är en riktig tävlingsmänniska som tävlar i hoppning med vinster och placeringar upp till msvb med ponny. Har också hoppat globenkval som går i msvb+5. Nu är ponnytiden slut och jag har skaffat mig en storhäst, tanken är även att ta upp min ponny jalle till ridhäst så får vi fightas mot storhästarna. Om man bortser från hästarna tycker jag om mode, fotografi & inredning.

Hoppas ni vill följa min resa när jag och min ponny tävlar mot storhästarna och även resan med min nya häst! .. Och även annat smått och gott!








































RSS 2.0